10 عطر مردانه‌ای که خانم‌ها را جذب می‌کند

10 عطر مردانه‌ای که خانم‌ها را جذب می‌کند

  • دوشنبه, 20 مرداد 1399
  • 776

10 عطر مردانه‌ای که خانم‌ها را جذب می‌کند

تا به امروز تحقیق علمی در مورد اینکه کدام ادکلن ها و رایحه ها زنان را جذب و یا تحریک میکند صورت نگرفته است و آنچه در این مقاله و یا در دیگر بلاگ ها می بینید احتمالا نتیجه ای است که بر اساس نظر سنجی ها مختلف صورت گرفته است. اما اگر واقعا میخواهید و دوست دارید که ادکلنی که استفاده میکنید برای زنان جذاب باشد می توانید از ادکلن های بی نظیر زیر استفاده نمایید.

۱- ادکلن له میل (Le Male Jean Paul Gaultier Edt Spray):

ادکلن Le Male یک عطر مردانه از خانواده عطر های شرقی فوژه می باشد که توسط شرکت Jean Paul Gaultier در سال 1995 به بازار عرضه شد. اسانس های اولیه این ادکلن شامل درمنه, اسطوخدوس, نعنا, برگاموت و هل. اسانس های میانی این ادکلن شامل زیره سیاه, شکوفه پرتقال و دارچین. اسانس های پایه این ادکلن شامل صندل چوب, Tonka Bean, کهربا, وانیلی و سدر می باشد.

این ادکلن را می توان یکی از بهترین ادلکن های موجود در بازار دانست که توانسته است از دید خانم ها نمره قبولی بسیار بالایی را بگیرد.

مشخصات کامل و خرید له میل

۲- تام فورد (Tom Ford Tobacco Vanille Eau de Parfum):

ادکلن Tobacco Vanille یک عطر مردانه و زنانه از خانواده عطر های تند شرقی می باشد که توسط شرکت Tom Ford در سال 2007 به بازار عرضه شد. اسانس های اولیه این ادکلن شامل برگ تنباکو و تند. اسانس های میانی این ادکلن شامل Tonka Bean, شکوفه تنباکو, وانیلی و کاکائو. اسانس های پایه این ادکلن شامل میوه های خشک شده و چوب می باشد.

خانم ها عموماً این قطعه را دوست دارند زیرا بسیار مجزا است و به خاطر چنین ترکیب بی نظیری هیچ خاطره ای از یک عاشق قدیمی به ارمغان نمی آورد. از طرفی این عطر رایحه ای بسیار قوی و مردانه دارد که این خود انتخاب بسیار جذاب برای مردان خواهد بود. از طرف دیگر این محصول نه تنها به مدت طولانی ماندگاری دارد بلکه پخش بوی بسیار با ظرافت آن باعث شده تا یک ادکلن محبوب مردانه باقی بماند.

مشخصات کامل و خرید ادکلن تام فورد

۳- وان میلیون (1 Million):

ادکلن 1 Million یک عطر مردانه از خانواده عطر های چوبی تند می باشد که توسط شرکت Paco Rabanne در سال 2008 به بازار عرضه شد. اسانس های اولیه این ادکلن شامل گریپ فروت, نعنا و ماندارین خونی. اسانس های میانی این ادکلن شامل گل سرخ, دارچین و تند. اسانس های پایه این ادکلن شامل چرم, چوب, کهربا و پاتچولی هندی می باشد.

این ادکلن دارای یک رایحه به شدت دلپذیر است. نت های این ادکلن به آرامی به نت های شرقی تر تبدیل می شوند تا در نهایت روی یک رایحه چوبی قرار میگیرند. این نوعی از رایحه است که با ایجاد یک محیط بی نظیر و حیرت انگیز و حسی ناب جذابیت خود را ایجاد می کند. این عطر همه کاره است. و به طور قطع این ادکلن در میان رایحه هایی است که زنان را برانگیخته است.

مشخصات کامل و خرید وان میلیون

۴- ادکلن آکوا بولگاری آمارا (Bvlgari Aqva Amara Eau de Toilette Spray for Men)

ادکلن Aqva Amara یک عطر مردانه از خانواده عطر های چوبی آبی می باشد که توسط شرکت Bvlgari در سال 2014 به بازار عرضه شد. اسانس های اولیه این ادکلن شامل ماندارین سیسیلی. اسانس های میانی این ادکلن شامل نرولی و آبدار. اسانس های پایه این ادکلن شامل برگ پچولی اندونزیایی و Olibanum می باشد.

با پخش رایحه این ادکلن اولین چیزی که شما متوجه می شوید این است که تا چه اندازه این رایحه جسورانه است. اما جسورانه ای که مردم را به سمت نظرات مثبت سوق می دهد. لقب این ادکلن قدرت اقیانوس است که میتواند به خاطر نت های تشکیل دهنده آن باشد. زنان به خاطر رایحه بسیار مردانه و بالغ آن عاشق این عطر هستند. اگر میخواهید آرام و با وقار به نظر برسید این عطر برای شماست.

مشخصات کامل و خرید آکوا بولگاری آمارا

۵- ورساچه اروس (Versace Eros):

ادکلن Eros یک عطر مردانه از خانواده عطر های فوژه معطر می باشد که توسط شرکت Versace در سال 2012 به بازار عرضه شد. اسانس های اولیه این ادکلن شامل نعنا, سیب سبز و لیمو. اسانس های میانی این ادکلن شامل Tonka Bean, شمعدانی و آمبروکسان. اسانس های پایه این ادکلن شامل وانیل ماداگاسکار, وتیور, اوکموس, ویرجینیا سدر و سدر اطلس می باشد.

اولین نت های این عطر کلاسیک بسیار تازه و میوه ای است و مردانی که بوی تازه و تمیز می دهند به دلایل واضح می توانند برای خانمها واقعاً جذاب باشند.این عطر و بوی لوکس و ایده آل آن بسیار مناسب برای اولین دیدار هاست ( چه بهتر که این دیدار ها در تابستان باشد زیرا این رایحه بسیار مناسب برای فصول گرم است). این عطر ماندگاری نسباتا زیادی (تا هشت ساعت ) دارد. و دارای جذابیت های فراوانی برای بانوان است. 

مشخصات کامل و خرید ورساچه اروس

۶- آکوا دی جیو (acqua di gio):

ادکلن Acqua di Gio یک عطر مردانه از خانواده عطر های آبی معطر می باشد که توسط شرکت Giorgio Armani در سال 1996 به بازار عرضه شد. اسانس های اولیه این ادکلن شامل پرتقال, لیمو ترش, پرتقال ماندارین, یاس, برگاموت, لیمو و نرولی. اسانس های میانی این ادکلن شامل نگون‌سار, جوز هندی, Mignonette, گشنیز, بنفشه, فریزیا, دریا, هلو, Hiacynth, گل سرخ, یاس, رزماری و کالون. اسانس های پایه این ادکلن شامل کهربا, نعنا هندی, اوکموس, سدر و مشک سفید می باشد.

این ادکلن با رایحه ای میوه ای و عطر ترنج حال هوایی تابستانی را تداعی می کند و بسیار مناسب این فصل است. این رایحه یاد آور بر خورد موج ها با سخره های یک ساحل آرام است. به طور خلاصه این ادکلن از آن رایحه هایی نیست که فریاد بزند به من توجه کنید بلکه عکسی است که دارای ظاهری بسیار دوست داشتنی و آرام است. اگر می خواهید برخی خانم های دوست داشتنی را تحت تأثیر قرار دهید این یک امر ضروری است.

مشخصات کامل و خرید آکوا دی جیو

۷- ویکتور اند رولف اسپایس بمب (Spicebomb):

ادکلن Spicebomb یک عطر مردانه از خانواده عطر های چوبی تند می باشد که توسط شرکت Viktor&Rolf در سال 2012 به بازار عرضه شد. اسانس های اولیه این ادکلن شامل برگاموت, گریپ فروت, فلفل قرمز و شیره درخت. اسانس های میانی این ادکلن شامل زعفران, دارچین و فلفل قرمز. اسانس های پایه این ادکلن شامل وتیور, توتون و تنباکو و چرم می باشد.

این ادکلن به معنای واقعی کلمه ادکلن قوی و مردانه ای است شما میتوانید تنها یک و یا دو اسپری از آن را استفاده کنید و برای مدت طولانی از قدرت پخش این ادکلن لذت ببرید. این رایحه رایحه ای قوی و با صدای بلند است اگر شخصیت درونگرایی دارید شاید این ادکلن مناسب شما نباشد زیرا بعد از استفاده این ادکلن توجه زیادی جلب خواهید کرد.

مشخصات کامل و خرید اسپایس بمب

۸-پارفومز د مارلی گودولفین(Godolphin):

ادکلن Godolphin یک عطر مردانه از خانواده عطر های چرم می باشد که توسط شرکت Parfums de Marly در سال 2010 به بازار عرضه شد. اسانس های اولیه این ادکلن شامل آویشن, سبز, زعفران, میوه ای, کاج و مات. اسانس های میانی این ادکلن شامل یاس, گل سرخ و زنبق. اسانس های پایه این ادکلن شامل وتیور, مشک, ویرجینیا سدر, کهربا, وانیل و چرم می باشد.

مرد های جوانی که به دنبال ایجاد شخصیت های خود با رایحه ای مردانه و خشن هستند این ادکلن بهترین انتخاب برای آنهاست. اگر دنبال بوی قوی نیستید توصیه می شود که این ادکلن را فراموش کنید. این رایحه نیز یکی از رایحه های بسیار مردانه است که توسط زنان بارها و بارها تایید شده است.

مشخصات کامل و خرید د مارلی گودولفین

۹- شنل آلور هوم اسپرت (Allure Homme Sport):

ادکلن Allure Homme Sport یک عطر مردانه از خانواده عطر های چوبی تند می باشد که توسط شرکت Chanel در سال 2004 به بازار عرضه شد. اسانس های اولیه این ادکلن شامل آلدئید, پرتقال, ماندارین خونی و دریا. اسانس های میانی این ادکلن شامل فلفل, نرولی و سدر. اسانس های پایه این ادکلن شامل Tonka Bean, کهربا, وانیلی, وتیور, مشک سفید و صمغ لامی می باشد.

نت های این رایحه به ما میگوید که این یک انتخاب خوب است برای مردانی که به دنبال توجه زنان هستند. این راحیه مانند یک لباس بسیار شیک برای یک مهمانی کوتاه است. اگر دنبال ماندگاری فراوان هستید این ادکلن توصیه نمیشود. رایحه شگفت انگیز اسپرت به این ادکلن پایان زیبایی بخشیده است.

مشخصات کامل و خرید آلور هوم اسپرت

۱۰- ساواج (Sauvage):

ادکلن Sauvage یک عطر مردانه از خانواده عطر های فوژه معطر می باشد که توسط شرکت Christian Dior در سال 2015 به بازار عرضه شد. اسانس های اولیه این ادکلن شامل فلفل و برگامات کالاببری. اسانس های میانی این ادکلن شامل شمعدانی, اسطوخدوس, فلفل سیچوان, شیره درخت, فلفل قرمز, وتیور و نعنا هندی. اسانس های پایه این ادکلن شامل سدر, Labdanum و آمبروکسان می باشد.

ای رایحه با عطر و بوی روز مره و تمیز فوق العاده ای که دارد به سادگی زنان را فریب میدهد.این راحیه بسیار مناسب برای فصل تابستان است. با توجه به نت ها و اسانس های این ادکلن در میابیم که این ادکلن دارای رایحه ای بسیار منحصر به فرد است. اگر طرفدار رایحه های خنک هستید بدانید این ادکلن یکی از بهترین های دنیا در این زمینه است.

مشخصات کامل و خرید ساواج

نظر شما

جهت ثبت دیدگاه ابتدا وارد شوید