شبیه ترین ادکلن به اونتوس

شبیه ترین ادکلن به اونتوس

  • سه شنبه, 10 تیر 1399
  • 2343

شبیه ترین ادکلن به اونتوس

شبیه ترین ادکلن به کرید اونتوس کدام است؟

ادکلن کرید اونتوس (Aventus) یک عطر مردانه از خانواده عطر های میوه ای شیپره می باشد که توسط شرکت Creed در سال 2010 به بازار عرضه شد. ادکلن کرید یک رایحه خنک با پخش بوی بالا بوده که امروزی در دسته یکی از گران ترین و محبوب ترین ادکلن  های برند کرید قرار دارد. ادکلن کرید اونتوس مناسب فصل های گرم سال تولید شده است.

برای اطلاعات بیشتر نظیر اسانس های ابتدایی میانی و پایانی و همچنی آکورد های این ادکلن میتوانید به صفحه ادکلن در لینک زیر مراجعه کنید.

صفحه کرید اونتوس

شبیه ترین ادکلن ها به کرید اونتوس

۱- ادکلن اینوینسیبل Invincibile

ادکلن اینوینسیبل Invincibile یک عطر مردانه از خانواده عطر های میوه ای شیپره می باشد که توسط شرکت Tonino Lamborghini در سال 2018 به بازار عرضه شد.این ادکلن را که دارای رایحه خنک میباشد و پخش بوی قابل قبولی دارد. 

ادکلن اینوینسیبل را می توان شبیه ترین ادکلن به کرید اونتوس دانست. با توجه به مقایسه نت ها و اکورد های موجود در این ادکلن و کرید اونتوس ( توسط هوش مصنوعی) میبینم که ادکلن اینوینسیبل و کرید اونتوس ۹۷٪ مشابه یکدیگر هستند.

مشخصات اینوینسیبل

۲- ادکلن زارا گلد

ادکلن زارا گلد Zarar Gold یک عطر مردانه از خانواده عطر های میوه ای شیپره می باشد که توسط شرکت Junaid Jamshed در سال 2015 به بازار عرضه شد. این ادکلن بعد از اینوینسیبل با ۹۲٪ شباهت شبیه ترین ادکلن به کرید اونتوس می باشد.

مشخصات ادکن زاراگلد

جهت اطلاع از دیگر ادکلن های مشابه میتوانید به صفحه ادکلن کرید اونتوس در وبسایت ما مراجع کنید ( لینک صفحه ادکلن کرید اونتوس )

 

نظر شما

جهت ثبت دیدگاه ابتدا وارد شوید